De dag voor vertrek - Reisverslag uit Wolfsburg, Duitsland van Kaylee Mostert - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Wolfsburg, Duitsland van Kaylee Mostert - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Kaylee Mostert

Blijf op de hoogte en volg Kaylee

08 Mei 2015 | Duitsland, Wolfsburg

Morgenmiddag rond deze tijd zit ik gewoon in Duitsland! Hoe gek is dat?! Ondanks het feit dat ik dit de hele dag al roep, besef ik nog he-le-maal niet dat dit zo is..

Vanochtend heb ik de laatste spullen ingepakt. Het is nog een hele uitdaging om in te pakken voor 8 weken! Uiteindelijk heb ik twee koffers, drie grote tassen en drie kleine tassen weten vol te stoppen met alles wat ik ABSOLUUT nodig ga hebben. Morgenochtend vroeg zullen we naar Wolfsburg, Duitsland vertrekken, waar ik stage ga lopen bij de bloemist Klarhoefer. Wolfsburg is een echte industrie stad wat slechts een uur met de trein van Berlijn af ligt!

Wat mij betreft dé elementen voor een fantastisch avontuur en bovenal een enorm mooie uitdaging. Ik heb er onwijs veel zin in en beloof hierbij plechtig dat ik jullie op de hoogte zal houden.

Tschüss!

• 09 Mei 2015 - 11:01

Frans:

Nou, ik ben toch benieuwd wat je dan allemaal straks teveel hebt meegenomen...
    maar mooie uitdaging. Viel spass und hoffentlich geht es reden im deutch die ganze zeit ohne probleme.

Tags: Deutschland